Followers

Saturday, March 24, 2012

Perempuan kene rogol dan bunuh



Tuesday, March 13, 2012

umur 9 tahun da jadi pelacur

MSNBC melaporkan terdapat pusat pelacuran di sebuah negara yang menawarkan khidmat seks daripada kanak-kanak perempuan yang berumur seawal 9 tahun!
 
Mengikut maklumat yang diberikan, kesemua kanak-kanak perempuan ini telah dilatih sebaiknya agar dapat memberikan kepuasan sepenuhnya kepada pengunjung..
 
MSNBC dijangka akan mendapat tentangan hangat akibat penyebaran berita yang sangat mengejutkan ini..Sumber

serang ibu gara gara sos


Mac 7 - meradang bahawa ibunya menggunakan "salsa dan sostaco" tanpa kebenaran, seorang lelaki berusia 23 tahun yangdidakwa menyerang wanita semasa malam konfrontasi Isnin dikediaman Florida mereka, polis mendakwa.

Christopher Phillips masuk ke satu pertengkaran dengan Rebeccaibunya, 55, "kerana Rebecca menggunakan salsa dan sostaco Christopher  pada makan malam itu," menurut laporan Pejabat ManateeCounty Sheriff.

Selepas Phillips mendapat di wajah ibunya "dia menjerit dan berteriak," katanya yang didakwa "meraih Rebecca menyebabkan leher nya sakit  dan memecahkan cermin mata beliau," kata penyiasat.

Selepas Rebecca melepaskan dirinya daripada genggaman anak lelakinya, Christopher dibaiki ke bilik beliau dengan hidup dalam teman wanita Lisa Tirus. Selepas beberapa minit, Tirus, 27,muncul dan mula menjerit di Rebecca, menurut laporan sheriff. Dia kemudian didakwa menampar wanita yang lebih tua empat kali pada muka, menyebabkan luka kecil di bahagian dalam bibir Phillips.

Timbalan sheriff kemudiannya ditangkap Christopher Phillips dan Tirus untuk bateri pelanggaran undang-undang negara domestikPhillips sedang berada di penjara daerah sebagai ganti bon $750. Tirus, yang dilihat di sebelah kiri, telah dibebaskan hari ini daripada jagaan pada pengakuan sendiri. 



mangsa chopper







Tangan budak termasuk dalam meat grinder




pandangan orang luar terhadap bandaraya KL

ini kata kata dan gambar yang di post orang asing tersebut dekat rotten.com



G'day Rotten, 

I thought you'd be interested in seeing the attached photo. 

It is one I took last year while in Kuala Lumpur, Malaysia, of a street-beggar.
The photo is un-touched and is straight out of my Kodak DC-290 Digital Camera.

The Story: 
In some countries, poor people mutilate themselves (and sometimes their
children - India & Egypt) in order to obtain sympathy from overseas tourists
and hopefully be provided greater cash donations.

This particular individual has perfected a way of cutting the surface of his
skin to provide maximum visual impact while probably not causing serious injury.

Others, or so I am told, go to greater extents, such as breaking leg bones and
ensuring the bone protrudes out of the flesh.

Shane Arnfield 
Western Australia

Dahsyat!!!!! kepala masuk dalam simen

Budak keluar cacing dari hidung

Ubat sembelit paling berkesan

Masih hidup walau kene panah dekat kepala




Akibat mabuk!

Lelaki Mexico ini mabuk dan cuba untuk masuk ke sempadan U.S dengan melompat depan kereta api. Mayat telah diheret sehingga ke U.S. Gambar telah diambil oleh pegawai kastam U.S.

Sunday, March 11, 2012

cara cara nak halau roomate yang macam tunggul kayu

Kami faham masalah anda dengan roomate baru anda. Inilah penyelesaiannya.
1. Setiap hari Jumaat, pack segala barang kau dan bagitau kat roommate kau nak balik kampung. Selepas sejam, balik ke bilik & terangkan bhw takde org kat rumah. Unpack segala brg kau & pegi tidor.
2. Setiap kali roommate kau balik, jerit sekuat hati” horee…kau dah balik”. Lepas tu menari dlm 5 minit. Lepas tu, tenung jam lama2 dan tanya dia “Sepatutnya kau dah belah dah skrg”.

3. Buat2 terjaga pd tengah malam, jerit kuat2 ” Tolong, kat mana aku berada ni?” dan lari keliling bilik tu. Kalau bilik kau kecil, cukuplah sekadar melompat 2-3 kali. Kemudian, sambung tidor. Esoknya, kalo dia tanya, pura2 tak tahu apa yg dia cakap.
4. Ambil marker, buat bulatan kecil kat lengan kau. Besarkan bulatan tu setiap hari sambil berkata “Dah merebak- dah merebak”
5. Beli pepokok bonsai. Bercakap & tidor dengan pokok tu setiap hari. Selepas seminggu, bertengkar dgn pokok tu dan cakap “Aku tak boleh hidup sebilik dengan kau lagi” sambil keluar & menghempaskan pintu bilik dgn kuat…Buang pokok tu tapi biarkan pasu kat situ.
6. Beli pisau banyak-banyak. Tajamkan setiap malam sambil merenung roommate kau sambil berkata “Tak lama lagi…tak lama lagi”…
7. Duduk didepan papan chess dua-tiga jam tanpa buat apa2 atau cakap apa2. Lepas tu bangun secara tiba2 sambil berkata, “Siot betul, kalah lagi”
8. Setiap kali roommate kau balik, tutup lampu dan tidor. lepas dia keluar, bangun dan menjerit dgn kuat “Horee…”. bukak lampu semula.
9. Pakai topi kertas. Bila dia balik, cakap “Selamat Datang ke McDonald. Booleh saya ambil pesanan anda…” Lepas tu buat muka bodoh, sambil berkata “Eh, kau rupanya…”
10. Kata kat roommate kau “Ada pesanan penting untuk kau”. Lepas tu buat2 pengsan. Lepas 2-3 jam, bangun dan cakap kau dah lupa pesanan tu. Kemudian, cakap “Eh…aku dah ingat”. Lepas tu pengsan balik.
11. Bila roommate kau balik, berpura2 tengah telefon. Caci maki dan menjerit dengan kuat kat telefon tu. Lepas tu letak telefon dan cakap kat roommate kau bhw yg telefon tadi adalah mak dia. Cakap mak dia akan telefon balik.
12. Kalau roommate kau suka gosok gigi kat sinki, perhatikan sampai habis. Lepas dia habis, cakap dengan dia bhw kau perlu ajar dia cara mengosok gigi dengan betul.
13. Edarkan risalah ke kawasan kedai/rumah kedai berdekatan rumah kau. Dalam risalah tu, nyatakan bahawa roommate kau hilang. Letak sekali gambar dia dlm risalah tu. Tawarkan hadiah kepada sesiapa yg menjumpai roommate kau.
14. Bila roommate kau tutup lampu pd sebelah malam, nyanyi lagu opera sekuat hati. Bila dia buka balik lampu, buat2 muka bodoh dan confused.
15. Duduk & renung roommate kau dlm 2-3 jam. Kalau boleh, bawa member2 sekali sambil makan kacang & popcorn. Buat macam kau tengah tengok wayang.
16. Masa roommate kau tiada, ambil deodoran dia/kau. Lepas tu sapukan pada seluruh dinding bilik. Bila dia balik, puji bahawa bilik berbau wangi. Lakukan selalu sampai deodoran tu habis.
17. Kalau roommate kau ada binatang peliharaan, spt kucing, offer utk beri makan kpd binatang tsbt. Cepat2 keluarkan botol gam atau minyak rambut sebelum dia beri persetujuan kpd kau.
18. Pegang & gosok-gosok rambut roommate kau sambil berkata “Rambut kau hitam, lurus dan berkilat la…Macam teknik rebonding…”. Sekali-sekala buat masa dia tengah tidur.

Pelik? Mayat bayi tumbuh rambut, gigi & kuku

Mustahil untuk si mati untuk tumbuh rambut, gigi & kuku sebab semua cell dekat badan dah mati..

Tapi kejadian aneh ni telah berlaku di Thailand.
Kisah nya bermula apabila seorang peladang bermimpi anak kecilnya yang telah 3 hari meninggal dunia merayu dipindahkan ke tempat lain kerana “penghuni-penghuni” tanah perkuburan sana sering mengacaunya. Bila peladang itu terbangun pada esok hari itu, dia menggali pusara anaknya dan terkejut melihat jasad anaknya lebat dengan rambut, tangannya yang berkuku dan bergigi.
Hingga sekarang, peladang dan isterinya akan kerap mencukur rambut anaknya yang bertumbuh dan memotong kuku-kukunya. Kini, rumah mereka menjadi perhentian orang ramai untuk mendapat “berkat” daripada roh bayi yang aneh ini.








Anak ayam berkaki empat

www.sengkarai.com

PERCAYA? Manusia berkepala dua




Bayi berkepala dua dilahirkan sihat di Brazil dengan mempunyai satu hati tetapi dua otak berfungsi.

Doktor di Brazil tidak pasti sama ada mereka boleh beroperasi dengan selamat pada bayi yang dilahirkan dengan dua kepala.


Keadaan yang jarang berlaku apabila salah satu daripada dua kembar gagal untuk membangunkan sepenuhnya di dalam rahim.



"Kembar"bernama Yesus dan Emanuel, mempunyai dua otak, duatulang belakang dan hati yang tunggal.
Bayi 4.5 kg dilahirkan secara caesarean pada pagi Isnin di sebuah hospital kecil di negeri utara Para dan dikejarkan dengan 

kapal terbang ke hospital yang lengkap yang lebih baik di ibu negeri Belem.


Doktor Neila Dahasyang merawat bayi yang baru lahirberkata memisahkan kepala itu adalah mustahil kerana dia hanya mempunyai satu set organ.
"Apa yang kita tahu statistik bahawa kanak-kanak yang menjalani pembedahan dan hidup kanak-kanak yang mempunyai kurang organ-organ yang sama," katanya.
Beliau menambah bahawa ia masih sukar untuk memilih kepala untuk dibuang kerana kedua-dua otak berfungsi dengan baik.


video


Bayi tersebut bukan yang pertama dilahirkan dengan dua kepala,Ada kisah lain yang bayi berkumpul berkembar, dengan badan satudan dua kepala, yang telah dilahirkan petani asing di China(video di atas).



Salah satu kembar dua kepala ialah Abigail “Abby” Loraine Hensel dan Brittany “Britty” Lee Hensel

lahir pada 7 Mac, 1990 adalah kembar parapagus dicephalicbererti bahawa mereka adalah kembar dua kepala yang mempunyai satu badan. Setiap berkembar mempunyai hati yang berasingan, perut, tulang belakang dan saraf tunjang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...